dotaz ohledne pmailu

Dusan Tetera dtetera at med.muni.cz
Mon Aug 5 22:06:52 CEST 1996

Zdravim vsechny, ktery jsou ochotni cist moje prohluple dotazy.

Potreboval bych poradit hned v nekolika vecech:

Mam 16-ti bitovou verzi pmailu 2.33 z ftp.vse.cz/pub/msdos/pmail a dela mi
problemy.

1/Pouzivam modem Supra 288 PnP (cpu 386/25) a pri stahovani vetsich mailu mi
pmail ztraci spojeni. Zkousel jsem tuto postu stahnout pomoci eudory a tady
to slo jako pomasle. Jednou se dokonce pmail  uplne zhroutil (ted nevim
jestli pri prijimani ci pri posilani posty) a ani po celem restartu pocitace
se to nezlepsilo. Musel jsem znovu nahrat winpmail.exe ze zalozniho souboru
a pak zase jaks taks fungoval.

2/nemohu take zprovoznit funkce highlight a trideni ktere bych hodne potreboval

3/nevite o ceskem korektoru chyb pro pmail?

Mohl by jste mi nekdo odpovedet na me dotazy?

                                         Dik.  DDT