Prezentacia WWW stranky

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Thu Aug 8 16:14:11 CEST 1996

>	vedel by niekto poradit, kde by bolo mozne prezentovat sa ako sukromna osoba so svojou HomePage.
>Nemyslim vsak komercne servery, jedna sa o sukromnu stranku, teda ziadna firma, ziadna komercia. V
>sucasnej dobe je moja stranka pristupna len uzkemu okruhu ludi, v ramci Intranetu, bez perspektivy
>Zpristupu na nu sirokemu okruhu surferov, pricom sam mam do sveta pristup.

Dobry den,
mohli bychom to udelat pod hlavickou osobnich stranek clenu
e-konference smajlik na OMICRON serveru. Zatim mame domaci stranku
konference. Z  ni by mohli jit odkazy na seznam osobnich stranek.
Aby to melo smysl, bylo by treba, aby stranky byly nejak zajimave.
Treba jako pokusy zacatecniku. Samozrejme, pokud nekdo ma jiz osobni
stranku jinde, byl by v seznamu odkaz na ni. Vas nazor?
Zdravi
Vladimir Vrabec
OMICRON