Prezentacia WWW stranky

Petr Klimovic Petr_Klimovic at p0.f59.n421.z2.fido.cz
Tue Aug 13 04:48:43 CEST 1996

 VV> mohli bychom to udelat pod hlavickou osobnich stranek clenu
 VV> e-konference smajlik na OMICRON serveru. Zatim mame domaci stranku

Jak velky prostor by byl pridelen jednomu uzivateli? (obrazky).
V pripade zajmu bych tam rad umistil muj Internetovsky casopis BUUT. Je to
nadsenecky platek o vecech okolo pocitacu. Momentalne ke zhlednuti na
WWW.MAMEDIA.ANET.CZ/HOME/KLIMBAJS.HTM. Stavajici umisteni ma tu nevyhodu, ze mi
neumoznuje vkladat obrazky.

               Tv–j(V ¨) m(a)iluj¡c¡ Pi‘i

... Cokoli je dobr‚ a u‘ite‡n‚ je-li to vyrobeno z ‡okol dy.
--- GoldED/386 3.00.Alpha1+
 * Origin: Piziho BBS, Orlova, 69-6512397, 1,2 GB HD  (2:421/59)