Cestina ano nebo ne?

Tomas Kouba xkouba at cs.felk.cvut.cz
Thu Dec 12 18:08:03 CET 1996

Honza Vyskoc <ropak at mbox.vol.cz> wrote in article
<32ab4b6c.2092697 at news.vol.cz>...

> Ano, pane kolego, to je nesmirne hezke.
>
> A ze mi prave to, co mi tady jak pro blbce opisujete, nejde z
> prislusneho serveru stahnout, jsem napsal par radek nad tim.
Jde-li Vam pouze o stazeni souboru ze serveru. Pak vezte ze dne 12.12.1996
v 17:54 jsem si tento soubor stahnul a rozbalil. Cestinu jsem zatim
nezkousel.
(Stazeno Netscape Navigatorem).

*  Tomas Kouba                     * To     _O_  *
*  xkouba at cs.felk.cvut.cz          * jsem    |   *
*  http://cs.felk.cvut.cz/~xkouba  * JAAA   / \  *