adresy remailov...

Michal Kurka S0782 xkurka at fsv.cvut.cz
Tue Dec 17 19:42:57 CET 1996

Dobry den.

> Stejne je mi to divne, jak si muzu sam dat takovou ulitlou adresu.
> Tak treba ja pouzivam BBS Bajt coby providera. Tam maji dva pocitace,
> jeden je Sherlock, druhy Watson. Muj mail odchazi do sveta s
> oznacenim odesilatele "lubord at watson.bajt.cz". Pritom ja jsem to
> "watson" nikdy nepouzil, to tam proste sazi SMTP server. Tak jak bych
> tam teda mohl dostat toho "DeduMraze at Severni.Pol"? Vzdyt ten pocitac
> u providera by to stejne prepsal na "lubord at watson.bajt.cz", ne?

Z toho usuzuji, ze mate komutovanou linku. Ja pouzivam Inet ve skole,
kde mame pevne linky. Nas server je Novell a pomoci Netscape 2.0 pod
Windows 3.1 vam klidne poslu pozdrav od Dedy Mraze :-)  Ja vim, je to
mocna zbran k zneuziti. Tady to autorum Netscapu IMHO dost ulitlo. Ja
sam jsem Netscape za timto ucelem pouzil pri zmenach nasi domenove
adresy pro prehlaseni v konferencich a mozna, ted me napadlo, poslu
nejake vanocni prani sve mile kamaradce, ktera o techto moznostech nic
nevi. Bude z toho spravne vyjukana :-)
    S pozdravem
                                                  Michal Kurka
                                             CVUT, fakulta stavebni