Cestina: vysledky ankety

Honza Vyskoc ropak at mbox.vol.cz
Fri Dec 20 11:49:04 CET 1996

lubord at watson.bajt.cz (Lubor Dedina) wrote:

>Par poznamek:
>

>b) jak si mozna vzpominate, ke konci diskuse o diakritice se objevil
>napad, aby vse zarizoval listserver (v takovem pripade by nebyl nikdo
>nijak diskriminovan).
>Nechci to nijak pitvat, ale snad lze prohlasit: Spravce listserveru
>by to bolelo, avsak je to realizovatelne.

Pozapomina se stale na jednu vec : ne vsichni (ve svete zdaleka ne
vsichni) pristupuji ke konferencim nikoliv pres listserver (tedy
formou ziskavani celeho obsahu konference mailem), ale pres newsreader
(neco na zpusob on-line pristupu, stahovani jen prispevku dle vyberu).

A situace s cestinou pro newsreadery je jeste zoufalejsi, nez pro
mail.

P.S. Neminim timto prispevkem rozpoutat dalsi diskusi - ono v podstate
uz neni co dodat (ani z me strany).

>Diky vsem za prispevek do ankety.                             Lubor

Dekujeme za anketu.
Omlouvam se, pokud jsem se ve svych predchozich prispevcich ponekud
odchylil od tematu.

>Lubor Dedina, Praha       lubord at bajt.cz
>Pisete-li mi, muzete pouzivat ISO-8859-2
Ostatne i mne - v mailu odjakziva ano (mailuju Netscapem 3.0).

Pekne vanoce vsem (i kdyz cestinu do vsech "mailatoru" a "newsreaderu"
asi Jezisek letos jeste vsem nenadeli).

Honza Vyskoc      ropak at mbox.vol.cz      Czech Republic-Europe