Ales Cepek cepek at Panurgos.fsv.cvut.cz
Fri Feb 16 19:48:10 CET 1996

On Thu, 15 Feb 1996 Jiri.Cimr at cnb.cz wrote:

> Item Subject: cc:Mail Text
>      Ahoj smajlici,
>
>      muze mi nekdo poradit vhodne URL, kde bych nasel snehove podminky v
>      Alpach (I,A,F), nebo jak takovou vec najit, pres jakou sluzbu a pod.?
>      Diky za kazkou odpoved.
>
>      Zdravi Vas    Jirka Cimr, Ceska narodni banka Usti nad Labem
>                    Jiri.Cimr at cnb.cz    tel.: 047/5250 331

... zacal bych treba na

         http://www.cs.umd.edu/~regli/ski.html

a pak pokracoval podle prislusne zeme (Austria, France, ...). Nemel jsem
bohuzel cas se tim podrobneji zabyvat, takze nevim jestli je tam presne
to co hledate.

Na vyse uveden URL jsem se dostal takto: nejprve na netscape "net search"

        http://home.netscape.com/home/internet-search.html

odtud na tema "sports"

        http://guide-p.infoseek.com/WW/NS/DB?C10,1653

a odtud na "skiing" kde jsem primo nasel "The Ski Map Server". Moznosti
bude nepochybne mnohem, mnohem vic a zajimave URL by nepochybne zajimaly
radu ctenaru smajlika ... jen se tim nekdo musi "prohrabat" :)

Skvele snehove podminky preje

Ales Cepek