UNIX ci Win NT jako Internet server?

Vladimir Novak ROMAN at nova.prv.levi.cz
Fri Jan 5 17:30:05 CET 1996

> Myslim si, ze do vseobecne debaty o Internetu patri i diskuse o
> platformach, na kterych muze bezet Internet server.
> Zajimal by me vas nazor na Windows NT jako Intermet server zhlediska
> spolehlivosti, stability, funkcnosti softwaru (DNS, FireWall,
> WebPublisher atd.). Jsou jiz Windows NT opravdu spolehlive jako UNIX?
> Pokud ne, tak v cem?
> Uvitam jakykoliv prispevek (nejlepe podlozeny praktickymi zkusenostmi).

Provozuji na Windows NT WWW server a FTP server z baliku Chameleon 32
NCF a Remote Access Server ktery je prislusenstvim Win NT.  Vyse
uvedene komercni verze FPT a WWW serveru mne vsak neuspokojuji a
proto budou brzy nahrazeny necim jinym, pravdepodobne z volne
sirenych programu. V planu je i spusteni vlastniho DNS na teze
platforme. Windows NT jako takove se mi jevi jako stabilni a
spolehlive. Provozuji je ve verzi Server i Workstaion, obe 3.51,
vesmes na pocitacich s procesory NexGen.

Roman Dubravsky
LEVI International / Technical support
Prerov, Czech Republic
roman at nova.prv.levi.cz