UNIX ci Win NT jako Internet server?

Ales Cepek cepek at TeTrAoDoN.fsv.cvut.cz
Thu Jan 11 13:49:27 CET 1996

 > Myslim si, ze do vseobecne debaty o Internetu patri i diskuse o
 > platformach, na kterych muze bezet Internet server.
 > Zajimal by me vas nazor na Windows NT jako Intermet server zhlediska
 > spolehlivosti, stability, funkcnosti softwaru (DNS, FireWall,
 > WebPublisher atd.). Jsou jiz Windows NT opravdu spolehlive jako UNIX?
 > Pokud ne, tak v cem?
 > Uvitam jakykoliv prispevek (nejlepe podlozeny praktickymi zkusenostmi).

Tohle tema tady ponekud zapadlo a myslim si, ze je to skoda. Osobne nemam
s Windows NT zadnou zkusenost a docela by me zajimalo srovnani se starym
dobrym Unixem. Tj.: co mi jako uzivateli prinaseji Windows NT noveho.
Slysel jsem nazor, ktery rika, ze ono NT (New Technology) neni nic, co by
Unix nemel uz pred 20 lety.

Ales Cepek