Hospody, kluby a pod. (specha)

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Sat Jan 13 17:46:19 CET 1996

Vazeni,

dostal jsem tento dopis. Protoze od urcite doby neholduji hospodam
a klubum, prosim nekoho, kdo se v teto sfere vyzna nebo se v ni pohybuje,
aby se pokusil, pokud mozno ihned, odpovedet (s Cc i mne). Pokud se
adekvatni informace nalezaji nekde na gopherech nebo na webu, urcite
by nas zajimaly odkazy (URL).

S pozdravem
Vladimir Vrabec

PS: Byl tady dotaz na zdroje erotickych informaci. Pripravuji kratky
clanek o cenzure na Interenetu a pri teto prilezitosti shromazdim
vhodne odkazy. Tazatel at ma trpelivost, az je budu mit pohronade,
zverejnim je v nasi e-konferenci.