JOB

Ing.Sarkoezy Dionyz sarkoezy at vuepp.sanet.sk
Mon Jan 15 15:12:27 CET 1996

	Dobry den.

   Dna 13.12.'95 som poziadal "smajlik" o pomoc pri pouziti prikazu
JOB pre vyhladanie informacii. Dakujem za operativnu pomoc panom
J Demelovi a V Vrabcovi. Pomocou JOB som uspesne vyhladal informacie
z roznych oblasti, funguje to bezvadne.
   Pre ilustraciu uvediem JOB pomocou ktoreho som hladal informacie
studentke pripravujucej sa na skusky z psichiatrie.

//SD4 JOB
DATABASE SEARCH  DD=COMMANDS
//COMMANDS DD *
SEARCH psychiatr IN medmac-l SINCE 93/01/18
PRINT
/*
//

  Najdene informacie bolo treba samozrejme dalej selektovat.

                            S pozdravov Sarkoezy