Telnet na alex.stk.cz (was: STK)

Jiri Demel DEMEL at dinf.fsv.cvut.cz
Fri Jan 12 17:31:33 CET 1996

Damy a panove,

V e-konferenci 'smajlik' se psalo, ze s telnetovym spojenim
na katalog STK neco nefunguje. Nedalo mi to, zkusil jsem a opravdu.
Kdyz zvolim typ terminalu 2 (vt100), tak mi popise obrazovku
nejakym formularem, a nez cokoli prectu, tak ukonci spojeni.

I napsal jsem na adresu uvedenou v jejich Gopheru a dostal jsem
tuto odpoved:

> Bude opraveno (to s tim vt100), ale jinak je baze STK docasne pres TELNET
> nepristupna. Pouzijte WWW, to skutecne funguje ...

Zdravi
                                        Jiri Demel
                                        Stavebni fakulta CVUT