archiv smajlik

8-428.6 Radek Pospisil suspi at sh.cvut.cz
Tue Jan 16 16:29:20 CET 1996

     Dobry den.

>    Z archivu niektorych konferencii (napr DEMO-L) som uspesne
> vyhladal informacie.
>    Zatial sa mi nepodarilo najst archiv smajlika. Prosim o pomoc:
>
>    Ci ma smajlik archiv?
>    Ak ano, ako je mozne s nim pracovat (ci funguju prikazy INDEX,
> GET, JOB, atd; pripadne ake ine treba pouzit)?
>
>     Dakujem     Sarkoezy

    Jestli ma smajlik skutecne archiv to nevim, ale vzhledem k tomu,
    ze beha na cs.felk.cvut.cz tak bych soudil, ze pokud je , tak
    bude tam.

    Pan Strapa uvadi ve Zdrojich Cesnetu , ze archivy
    zmineneho listserveru je dosazitelny pres:
                FTP://CS.FELK.CVUT.CZ
                GOPHER://CS.FELK.CVUT.CZ
                MAILSERV at CS.FELK.CVUT.CZ

                                     BYe  Suspi