Konec erotiky v Smajliku

Josef Hnojil pepik at TeTrAoDoN.fsv.cvut.cz
Mon Jan 29 11:24:54 CET 1996

Vazeni kolegove,
dekuji vam vsem za prispevky do diskuse na tema Erotika a Internet...

Rad jsem si precetl vsechny vase nazory, a myslim ze sex a erotika do
naseho zivota patri stejne jako je chleba a voda...

S cim ja osobne nesouhlasim, je lascivni *prodavani* vice ci mene obnazenych
tel za
uplatek, i kdyz dnes se da prodat prakticky vse, co existuje, tudiz i
erotika.
Otazka porna a  zobrazovani genitalii je druha vec. Svuj nazor si muze
udelat kazdy, kdyz to nekomu prilis vadi, muze se nedivat, odejit,
pripadne zmacknout talcitko <-Back...
Kdo hleda zakazane ovoce, vzdy si k nemu nejakou cestu najde.
V teto veci se mi vybavuje otazka dvoji moralky...

Tak, sbohem erotiko...:-)

		chlapik pepik

P.E.S.: Pokud byste chteli vest soukrome diskuse na tema E&I, piste
prosim na moji adresu <pepik at gama.fsv.cvut.cz>, a nezatezujte tim
zbytecne Smajlika...rozvineme zde jinou diskusi....:-)