Tvorba WWW-stranek

Josef Hnojil pepik at TeTrAoDoN.fsv.cvut.cz
Fri Jan 12 14:25:22 CET 1996

On Fri, 12 Jan 1996 s94c31 at LINUX.SPS-ZR.HIEDU.CZ wrote:

> Ahoj vsichni,
>
>         kde bych mohl sehnat slusny program na tvorbu WWW-stranek (lepe pod
> Windows 3.11, 95).
>
> Predem diky.
>

>                                                 Petr

Zdravim vsechny silence, kteri chteji delat Web stranku...je to umorna
prace, i  kdyz je pak vysledek treba i hezky.

Pro Win3.1 se mi zda nejlepsi HotDog, ktery se da (myslim ze jo)
nalezt v archivu SIMTEL, jeden z nejblizsich je na anonym. ftp
<ftp://ftp.zcu.cz>, tam je to rozdeleny podle podle platforem (napr. dos,
win3.1, w95) a podle zajmovych oblasti... tak to zkus.

Dalsi dobry editor je HTML Assistant (nebo HTMLEdit) ... oba vypadaji
prakticky totozne, ale jinak se jmenuji...doufam ze se jmenuji priblizne
takhle. Ja osobne pouzivam pod Win3.1 HotDog, ted si vzpominam, ze se da
sehnat i v sidle firmy <http://www.sausage.com>, ale to bude pomalejsi...

HitDog vyuziva knihovnu VBRUN300.DLL, kterou si bohuzel nedokaze nalezt v
adresari Windows, takze se tam musi rucne nakopirovat...alespon ja jsem
to tak musel udelat.:-(

Zdravi
		chlapik pepik

P.S.: Pro kratsi texty je ovsem lepsi psat si HTML tagy do textu
rucne...je to podstatne rychlejsi.