...Opet erotika...

Sasa Stelsovsky janicek at cc.umanitoba.ca
Sat Jan 27 22:28:19 CET 1996

>Pratele,
>myslim, ze bylo dobre, ze se zmineny clanek objevil. Ono to vsechno souvisi
>se vsim. Erotikou je svet okolo nas preplnen, takze kazdy kdo dosud ve
>svem duchovnim vyvoji neprekrocil toto stadium, muze si vybrat bohate i
>mimo INTERNET. Protoze vubec neni jedno, jak svuj zivot prozijeme a cim
>naplnime dany nam cas, je jen dobre, kdyz se nemusime probirat zaplavou
>veci dekadentni povahy, abychom se koncene dostali k necemu, co ma smysl.
>Vladimir Ptacek

Vladimire budte trochu tolerantni. Kazdy ma svoji pravdu a snad tedy i Vy,
ale chcete prosazovat JEN TU VASI PRAVDU? pak palit knihy? cenzurovat projev
a komunikace? znicit galerie?

Nadbytek ci nedostatek erotiky je asi vetsine lidi zcela lhostejny. Nekteri
z nas oplyvaji hormony a pudy, kterym vdecime za svou existenci. S vyjimkou
krasne literatury a umeni se s tim clovek primo nechlubi, neni to dost
mentalni, pripomina to obzerstvi a je nebezpeci byti oznacen samozvanym
kritikem jako dekadentni nebo dokonce nemoralni. Je paradoxni, ze i Vami
nazvani dekadenti maji svoji moralku a v urcitem bode se s Vami mozna
stotozni. Pres veskerou snahu se zatim nikomu nepodarilo prokazat neblahy
vliv erotiky ani dokonce pornografie, ba naopak.

Oproti tomu je chvalne byti "moralni". Upouta to pozornost stejne jako vse
co jen zavani slovem SEX. Bezpecne se proda, prinese dokonce obdiv a slavu.
Clanek MLADA FRONTA - 22.01.1996 Strana 04 je velice obdobny rade clankum v
novinach Severni Ameriky. Clankum o "nemoralnosti", ktere dnes noviny
prodavaji.. S jednou vyjimkou, obsahuje objektivni nasledujici odstavec:

                                "Bojim se lidi, kteri vedi, co
je a co neni dobre. Take proto, ze pokud budou chtit, abych delal
jenom dobre veci, nakonec me prinuti delat to, co je dobre pro ne.
Mam ctrnactiletou dceru, ktera uz take pouziva pocitac a ma pristup
na Internet. Je predevsim na mne, abych ji vysvetlil, co je a co
neni dobre. Neverim, ze by melo zalezet na ministrovi skolstvi, aby
rozhodl, zda muze mit pristup na celosvetovou sit a co smi prohlednout."
----
Omluva:
prispevek do konference vlastne nepatri, stejne jako meditace pana Vladimira
Ptacka.
Sasa

Sasa Stelsovsky <janicek at cc.Umanitoba.Ca>