Problemy s IRC

Ales Kmunicek kmunicek at svkkl.cz
Thu Jul 4 10:33:40 CEST 1996

Ahoj !

Chtel bych se zeptat na nejake zakladni informace o IRC. Chtel jsem
to vyzkouset, ale zatim se mi nepodarilo se nikam dostat, natoz
se zapojit do diskuze. Stahnul jsem si IRC program od Winsocku,
ale s tim se nedohodnu a podle knizky Internet CZ se taky nikam
nedostanu.

Nemohli byste mi nekdo poradit aspon v tech uplne nejzakladnejsich
vesech ? (tj. uvest podrobne proceduru, kterou se prihlasim na
nejaky server, kde IRC probiha, pripadne i kde si muzu stahnou
nejaky program pro IRC)

                                 Diky, Ales