WWW-stranky

Ales Kmunicek kmunicek at svkkl.cz
Wed Jul 10 13:41:39 CEST 1996

Horsky Lukas wrote:

> Ahoj vsichni
> Muze mi nekdo poradit jak vytvorit WWW-stranku
> rad bych si udelal svoji homepage
> Moc dik
>        Luke
> horsky at fch.vutbr.cz

Editoru pro tvoreni HTML stranek je spousta k dostani jako shareware
nebo freeware. Mrkni se taky po Satrapove knizce Internet pro ctenare,
autory a misionare (nebo tak nejak).

Vytvorit stranku na Web je celkem jednoduche (kdyz tam nechces delat
nejake specialnosti jako treba Frames) a podle me to chce hlavne napad
na upravu aby to nejak vypadalo. Ja osobne mam jak editor, tak i
prirucku stahlou z sharewaroveho serveru Tucows.

                                      Zdravi     Ales Kmunicek

P.S. Zakladni info o nekolika nezbytnych HTML prikazech se da treba
najit na strance webzinu Amberzine. (najdi se to v http://www.seznam.cz)