J.Cimrman

Marek Antos antos at cpress.cz
Wed Jul 24 10:10:37 CEST 1996

At 08:56 24.7.1996 +0200, Strochova Jirina, Mgr. wrote:

(...)

>listserv at earn.cvut.cz
>JDC-L at earn.cvut.cz

Dovolim si jen upozornit, ze EARN je uz par mesicu mimo provoz - mozna to
sice jeste takhle funguje (zrejme diky MX zaznam), ale jednou to prestane
:-) Je proto lepsi pouzivat nove adresy.

>http://cs.felk.cvut.cz/~xluk.acov/jdc.html
                             ^

URL je spravne, ale ta tecka by tam byt nemela.

Srdecne zdravi,

| Marek Antos                       |   Casopis Connect!            |
| Network Administrator             |   Computer Press              |
| e-mail: antos at cuni.cz             |   e-mail: antos at cpress.cz     |
| WWW: http://www.cuni.cz/~antos    |   WWW: http://www.cz/cpress   |