WWW-stranky

proxima at traveller.cz proxima at traveller.cz
Thu Jul 25 11:13:59 CEST 1996

On Wed, 24 Jul 1996, Vladimir Vrabec <vrabec at cs.felk.cvut.cz> wrote:

>Kolega Pavel Satrapa napsal do 5., 6. cisla rocniku 1995 a 0. cisla 1996
>casopisu Computer echo velmi hezky serial Stante se WWW - autorem. Je jak sity
>pro zacatecniky. Dalsi serial pripravuje pro casopis Softwarove noviny.
>Serial zacne v cisle 8. Samozrejme, ze ho zaradime i na Web.
>
>URL CE: http://omicron.felk.cvut.cz/~compecho/ce/journal.html
>
>Vladimir Vrabec
>OMICRON

--Proxima computers, LTD ---Czech Republic,  143 00  Praha 4, Modranska 11 -- -

Jsem taky zacatecnik, doufam ze nikoliv konecnik.

Co se tyce Netscape Goldu, jsem nadsen, ale nedari se mi stahnout celou
presentaci vcetne linku (byt lokalnich). Pokud si traba chci stahnout nasi
vlastni www (o kterou se nam staraji externiste), Gold mi stahne jenom
index.html a prislusne obrazky na teto page, nikoliv dalsi stranky.
Da se s tim neco delat, jinak je to hrozne hruzne otravne?

Diky

Petr Cap
--e-mail: proxima at traveller.cz ----------http://www.cz-guide.cz ----------
tel (+42 2) 402 28 93, tel/fax 402 32 84,  hot-line 0601 231 427----------