Problemy s dorucenim posty

Batek Lubos GARP at suhe.siph.sk
Wed Jun 12 08:44:49 CEST 1996

> Date sent:      Wed, 12 Jun 1996 06:06:45 +0200
> Send reply to:  smajlik at cs.felk.cvut.cz
> From:           unicode <unicode at cb.bohem-net.cz>
> To:             smajlik at cs.felk.cvut.cz
> Subject:        Problemy s dorucenim posty

> Mam problem, v patek jsem poslal E-mail na adresu eleka at login.cz a
> v pondeli jsem nasel v poste varovani od postserveru, ze se mu nedari
> zpravu dorucit (viz priloha). Ted nevim, jak to dopadlo, poslal by mi
> server zpravu, pokud by to vubec nedorucil, a kdy? Da se nejak zjistit,
> jestli posta vubec dosla (takovy doporuceny dopis)?

Dobry den, Vas pripad je typicky pre dial-upove siete (aj my sme
mali taku) alebo pre padnutu linku. Pokial by server nedorucil
spravu, mal by to povedat (adresat neznamy alebo nedosazitelny).
Zistit, ci posta dosla, neviem, ale da sa zistit, ci bola precitana.
(Confirm reading, napr. v Pmaili cez F9). Vtedy dostanete spravu, kde
je napisane aj kedy bola precitana. Taktiez sa da nastavit urgent
(expres dopis).

Specializovany statny zdravotny ustav    |    GARP at SUHE.SIPH.SK
Cesta k nemocnici 1                      |    tel: 088 / 405 723
975 56 Banska Bystrica                   |    fax: 088 / 742 642