Dotaz na adresu na CNN a ChemWin

Jiri Vesely vesely at Panurgos.fsv.cvut.cz
Wed Mar 6 13:01:47 CET 1996

On Tue, 5 Mar 1996, Igor Pifka wrote:

> Dobry den (vecer),
> reaguji na e-mail  Noviny a casopisy na Internetu.
>
> 1. Nevite, prosim, nekdo jak bych si mohl zajistit aby mi e-mailem
>    chodily denne zpravy, ktere se ctou v TV na stanici CNN ?
>    (V knize Internet :-) CZ te toto uvedeno pouze pro ceske zpravy
>    ze stanice Praha).
>
> 2. Chtel bych si opatrit novejsi verzi sharewaroveho programu
>    ChemWin (umi kreslit ruzne chemicke symboly, znacky, vzorce atd.)
>    Nevite nekdo adresu (nejlepe ftp) odkud se to da stahnout.

ad 2)  dotazem na Parkera jsem zjistil:
nevim co znamena novejsi, k dispozici je chemwin2.zip z roku 95
na ftp (uvadim pouze cesty, soubor je stejny):

emvac.faf.cuni.cz:/mirrors/indiana/win3/demo
ftp.faf.cuni.cz:/mswindows/chemie
ftp.zcu.cz:/pub/win/cica/win3/demo

                                                   J.V.