Vice HTML stranek najednou

Ondra Dolezal dolezalo at risc.upol.cz
Tue May 28 21:54:34 CEST 1996

>Internet a diakritika sa maju radi, ale musi byt vhodne
>nakonfigurovany klient, aby sa to dalo citat. Vuobec to nie je ziaden
>problem, je tu len jeden problem a to ten, ze systemaci su vecsinou
>lenivy to urobit !!!

Well, nevim. Nebo ze by ceske mail servery prevadely cp852 <===> cp1250,
bratry kamenicke <===> ISO ci co je na unixu atd.?
Krome toho, (mozna se pletu) neni mail jen 7 bitovy ascii? Tam se snad
diakritika nevleze?

Ja taky - ackoli u dotycneho mail jsem cetl "Pøedem dìkuji"
(tedy "Pr~edem de~kuji", Eudora Mail/Windows}

bye
Ondra