Vice HTML stranek najednou

V.T.Marvin Jerabek jerabek at marvin.fsv.cvut.cz
Thu May 30 10:39:06 CEST 1996

On Wed, 29 May 1996, Jadrny Pavel wrote:

>      =20
> Na tom, =BEe pou=BE=EDv=E1m =E8e=B9tinu p=F8ece nen=ED nic =
> zvl=E1=B9tn=EDho. V MS-Exchange, kter=FD kontroluje pravopis, by byl =
> prakticky cel=FD dopis ozna=E8en jako chybn=FD. Je mi opravdu l=EDto =
> u=BEivatel=F9, kte=F8=ED nedovedou pou=BE=EDvat po=B9tovn=EDho klienta =
> tak, aby jim zobrazoval =E8e=B9tinu spravn=EC. Mysl=EDm si, =BEe =E9ra =
> DOSu je ji=BE za n=E1mi a ti u=BEivatel=E9, kte=F8=ED pou=BE=EDvaj=ED =
> Windows by m=ECli m=EDt v=B9echny =E8esk=E9 znaky v po=F8=E1dku.
>
> S pozdravem Pavel Jadrn=FD    jadrn=FD at cis.vutbr.cz

Vazeny pane Microsoft,

je opravdu krasne, ze Vase windoze Vam nedovoli odeslat dopis bez cestiny
a ze my, tupi uzivatele pouzivajici jiny a jiste menecenny operacni
system nez windoze (nejlepe 96) jsme nuceni si posleze precist dopis ve
vyse uvedenem tvaru.
Nemam nic proti lidem, kteri se nechaji ovladat "operacnim systemem" sveho
pocitace, ale uvedomte si, ze chcete komunikovat s ostatnimi lidmi a
nazor: "ty to neprectes, tak si porid windoze" se nemusi vsem zamlouvat.

S pozdravem

V.T.Marvin

P.E.S.: Linux RULES @:)