Vice HTML stranek najednou

Jiri Demel demel at fsv.cvut.cz
Thu May 30 10:46:50 CEST 1996

On 29 May 96 at 15:54, Jadrny Pavel wrote:

> Na tom,  e pou ivam  e tinu p ece neni nic zvla tniho. V MS-Exchange, kter  kontroluje pravopis, by byl prakticky cel  dopis ozna en jako chybn . Je

> S pozdravem Pavel Jadrn     jadrn @cis.vutbr.cz

Dobry den.
Mne je zase *velice* lito tech lidi, pro ktere je predstava
*obycejneho* programu na cteni posty mimo obzor jejich chapani.

Uvedomte si, prosim, ten jemny rozdil mezi soukromym dopisem,
o jehoz adresatovi *vite*, ze ma patricne vybaveni a dopisem,
ktery jde do konference a ktery je tedy (snad - doufejme) urcen
pro sirsi a predevsim apriori *neznamy* okruh ctenaru.

Mne nezajima, zda pouzivate M$ Exchange nebo cokoli jineho.
Pro mne, jako ctenare teto konference, je podstatne,
zda vas dopis mohu precist. U Vaseho dopisu se mi to podarilo
pouze se zapojenim jiste davky fantazie. Mel jsem chut to
smazat bez cteni.

Pokud nechcete, aby vas dopis nekdo cetl, neposilejte jej.

Zdravi

                                        Jiri Demel
                                        Stavebni fakulta CVUT