HESLA ?!

Honza Vyskoc ropak at mbox.vol.cz
Fri Nov 8 21:06:06 CET 1996

petrik at terminal.cz (J&M PETRIK) wrote:
>nevi nekdo, jak primet "Telefonicke pripojeni site" (v US verzi asi LOGIN)
>ve Windows95 k tomu, aby si pamatovalo hesla pro pripojeni na
>Internetovy server?
>Nejakou dobu mi to chodilo, pak po nejake uprave instalace prestalo, a jiz se
>mi nedari to obnovit. Box "Ulozit heslo" mam samozrejmne zaskrtnuty.
>
>Za kazdou informaci predem DEKUJI
>JP :-)

No kdyz za kazdou informaci, no tak teda jo :

Vazeny pane kolego,

na toto tema se posledni mesice vedou ucene diskuse citajici uz stovky
prispevku temer ve vsech svetovych konferencich, ktere maji v nazvu
windows, mail, comm , internet a vubec skoro ve vsech (snad krome
konference alt.binaries.sex.pedophilia , tam maji jiny starosti).

Prvni mozna pricina dle nazoru svetovych ucenych hlav spociva zrejme
ve vylepsovacich snahach Microsoftu a ve znamem faktu, ze aktualizace
softwaru je vytvarena proto, aby se odstranily stare chyby a zanesly
nove.
System sitovych hesel ve Win95 byl snad puvodne skoro dobre, do te
doby, nez se Microsoft rozhodl, ze ho Service Packem 1 udela uplne
dobre.
Vysledek je ten, ze je to uplne spatne.
Nicmene nezoufejte, oprava opravy uz je na svete. Takze vzhuru k
Microsoftu a krome Service Packu na opravu Windows si stahnete jeste
software na opravu Servis Packu (resp. jeho systemu hesel).
Pak to bude snad aspon tak, jak to bylo, kdyz to bylo blbe.

Druha mozna pricina (dle nazoru stejnych autorit - jezis,jak to tak
ctu v te cestine, nedoplnujte si do slova "autorit" zadny hacky !)
souvisi s tim, pres co se vytaci (linka, ne uzivatel, Telecom
vytacejici uzivatele do obratek nechme pro tentokrat stranou).
Obcas se pere vlastni dialer Win95 (v ceskych Win je cosi zvaneho
"telefonni zasuvka" - nevim proc, ta patri na zed) a dialer Internet
Explodeeru teze firmy.
Jedno nebo druhy musi pryc - pokud mozno i s Windows95 , jak uz bylo
jednim panem kolegou konstatovano.

Zaverecna poznamka : prestoze odpovidam na dotaz, zachyceny v
konferenci cz.net.smajlik , to co jsem napsal  ma pravdive jadro.
V nejhorsim pripade je mozno se podle toho i ridit.

Honza Vyskoc       ropak at mbox.vol.cz        Fido 2:423/42.38
ROPAK v.o.s. - Rychle opravy pocitacu a kancelarske techniky
Bozkovska 47  301 43  Plzen   tel. 019-722 46 06 , 72 408 92