Diskuze k FAQu teto konference (Re: Prosba!)

Otèenásek Viktor otcenasekv at bm.spt.cz
Thu Nov 21 09:20:00 CET 1996

Maximální souhlas. Jak myslite to s tim celointernetovske? Jakoze
Japonci budou radit Rusum? To by asi chtelo English a nejsem si jist jak
na tom vsichni jsme. Podle me je dulezite ze prvni pomoc bude v
materstine. Co takhle Help-cz, Help-xx, a nad tim vsim Help, ve kterem
by se hledalo co jinde neprojde?

Viktor Otcenasek
OtcenasekV at bm.spt.cz