Diskuze k FAQu teto konference

Milan Talich talich at beba.cesnet.cz
Mon Nov 25 15:05:13 CET 1996

> Jednou z prvnich otazek/odpovedi by opravdu melo byt, ze obavy jestli
> se mam ci nemam zeptat v teto konferenci rozhodne nejsou na miste. Co
> se tyce Internetu jsme u nas zacatecnici vicemene vsichni. Kdo z nas
> muze rici, ze s Internetem pracuje vic nez rekneme 3-4 roky.
>
> Ales Cepek

plne s Alesem souhlasim. Jen bych dodal, ze nejde ani tak o to jak
dlouho kdo s Internetem pracuje, ale jak se mu venuje a jak staci
zkouset nove veci. Ja sam jsem zacel s Internetem pracovat jiz od
zari 1992 - tedy vice jak 4 roky. Ale tenkrat to bylo samozrejme jen
cilene s postou a telnetem. Obcas FTP, ale opet jen na veci, ktere me
zajimali a ktere jsem potreboval pro praci. Pozdeji prisel Gopher a
pak i WWW. Dnes uz je toho tolik, ze by clovek ani nic jineho nedelal
a pak se dostava do situace, ze misto aby Internet pomahal, tak
ukrada cas na vlastni praci. Jako perlicku mohu dodat, ze jsem mozna
prvni clovek na svete, ktery se o narozeni sveho syna dozvedel pres
Internet (v roce 1993 byl rychlejsi nez telefon z Prahy do Frankfurtu, kde
jsem zrovna pobyval, mimochodem jednim z gratulantu byl i Ales Cepek).

Presto, nebo prave proto, si myslim, ze nerozhoduje jak dlouho kdo s
Internetem dela, ale jak moc casu mu venuje a zda jej treba nebere
jen jako POMUCKU pro svou praci.
Zdravi
                                                        Milan

     Mr. Milan Talich