Jak se prihlasit do News

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Tue Nov 12 15:13:49 CET 1996

Dobry den,

>Date: Tue, 22 Oct 1996 05:57:24 +0200
>From: "Lubor Dedina" <lubord at watson.bajt.cz>
>To: smajlik at CS.FELK.CVUT.CZ
>
>Nazdar vsichni,
>
>poradi mi nekdo, jak se zaregistrovat na News serveru news.cvut.cz
>abych mohl nejen cist, ale i posilat? Nebo je nejaky podobny server,
>kde se netreba registrovat?
>
>                    Diky,              Lubor

pristup k news serveru by Vam mel zajistit Vas pripojovatel do
Internetu. Pro pripad, ze tomu tak neni, pridavam prispevek
z konference NET, ktery muzete vyuzit. Mozna, ze uz nebude uplne
"a jour", ale postaci k vyzkouseni jednotlivych serveru jak
na cteni prispevku, tak i k zaslani testovaci zpravy do "cz.test"
(pouze do teto skupiny, jinam nedoporucuji !!!)

S pranim uspechu

Vladimir Vrabec
vrabec at cs.felk.cvut.cz