omluva & oprava: ne Netscape Navigator ale Winsock Trumpet

Verner Michal truconn at mbox.vol.cz
Wed Oct 2 09:09:12 CEST 1996

Vazeny <jezek at ure.cas.cz>
domnivam se, ze by bylo vhodne, kdyz by jste cetl pozorne i maily kolegu v konferenci, ne
jen ty Vase.
1.10. v 13.06 jste poslal mail obsahujici adresu na cracknuty Winsock
1.10. v 13.50 jste byl durazne upozornen Martinem Bilym, ze tato konference neni urcena k
sireni piratskych informaci. Presto jste opet ten samy den, v 19.08 poslal opet ten samy
mail. Ma to snad byt ukazka Vasi odvahy? Nebo jen trucujete?
Martin Bily je spravcem teto konference a proto si myslim, ze ma pravo VETA. Pokud se
snazite demonstrovat Vasi znalost piratskych URL, prosim, delejte to jinde.

Michal Verner     		truconneXion a.s.
Sales office director		Kolma 11
				Praha 9
TEL: +42-2-66001 207		190 00