NEWS problem

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Mon Sep 9 14:50:38 CEST 1996

Dobry den,

>	mam problem s NEWS. Pokud se napr. podivam na news.felk.cvut.cz
>vubec mi to neukaze vsechny skupiny. Pritom, kdyz jsem byl dnes na dnu
>otevrenych dneri na CVUT FEL - Karlovo n. tak tam jsem zkusil to same a
>tam mi to ukazalo vsechno. Jde mi hlavne o skupinu alt.tv.xfiles.

nevim jakymi prostredky ctete NetNews u nas, ale skupinu alt.tv.xfile
jste urcite na Dnech u nas necetl. Neodebirame ji a dokonce ani neni mezi
10 tisici skupin, co odebira Internet CZ. Take neni mezi 16 tisici skupinami,
ktere jsou monitorovany filtracnim systemem ve Stanfordu. Na news.felk.cvut.cz
je odebirana pouze skupina alt.tv.3rd-rock, a ta je ted prazdna. Seznam skupin
z alt.tv.*, ktere jsou v Internetu bezne k dispozici, Vam posilam primo.

S pozdravem
Vladimir Vrabec
OMICRON
vrabec at cs.felk.cvut.cz