Attachment v E-mailu

Jiri Pazdernik georges at traveller.cz
Tue Sep 17 11:47:13 CEST 1996

V.T.Marvin Jerabek wrote:

> Nejsem sice odbornik, ale tusim ze "problem" muze byt na mail serverech
> pres ktere vas giganticky mail putuje, ktere mohou jeho transfer
> zamitnout. Jinak nejvetsi mail, ktery jsem dostal byl poslany pres
> Linuxovsky pine a mel neco pres 20M.

Mno, ja bezne posilam maily pres 1MB po republice i do sveta a jeste sem se
nesetkal s nejakym omezenim. Podle me vetsina mailserveru jiz nema omezeni
delky emailu nebo attachmentu.

S pozdravem
* Jiri Pazdenik, Comtype Opava, Czech republic *
*         Hobzikova 3, 746 01 Opava            *
*         Tel./FAX:  +42/653/212607            *
*    E-mail mailto:georges at traveller.cz        *