hledani

LUBOMIR FENDRYCH FENDRYCL at mlp.cz
Wed Sep 25 08:45:07 CEST 1996

Vazeni,
mam dva problemy,jeden ze se mi nedari poslat dopisy primo na dva
ucastniky teto konference,kteri mi nabidli pomoc,uvedli adresu,ale
nejaka masinka rika,ze je nezna.Jde o Jano Rusnaka a Sasu
Stelsovskeho.
Druhy problem je hledani.Jde o Miloslava Nosala,ktery v roce 1968
odesel z Prahy do Kanady -Calgary,ucil tam na univerzite
matematiku.Cenzura nam znemoznila pisemny styk, a tak snad ted po
dvacetipeti letech by se to mohlo napravit.Jestli zije,ma zrejme
pristup k Internetu lepsi,nez ja.

                            Dik za pomoc a trpelivost
                            Lubomir Fendrych
                            fendrycl at mlp.cz