Help soft pro analyzu repro

Jan Kremer ezopa_op at traveller.cz
Wed Apr 9 08:57:46 CEST 1997

Nemate nekdo tip na nejaky soft umoznujici analyzu prenosovych vlastnosti
reproduktoru, hlavne frekvencni prubeh pres zvukovou kartu PC ?
V Conrad katalogu nabizeji neco s nazvem Lasip-MSS ver. 5.0 za
200 DM (je to vcetne mikrofonu), coz mi pripada dost drahe na jedno,
dve mereni, ktere potrebuji. Nevite o nejakem free nebo shareware ?
Pres Alta Vistu jsem nic nenasel, ale zadaval jsem klicove slova co
hledam a ne nazvy prg, ktere neznam, takze mi to vyhodilo hlavne
odkazy na mess a firemni nabidky.

Diky za ochotu

Jan Kremer
ezopa_op at traveller.cz