Direct-mailing v ceskem INTERNETu

Petr Nachtmann XNACP01 at jms.vse.cz
Mon Apr 14 09:05:44 CEST 1997

> Subject:        Direct-mailing v ceskem INTERNETu
A nerika se tomu nahodou SPAM?

> rad bych se Vas zeptal, jak informovat co nejvetsi pocet uzivatelu
> INTERNETu o nabidce produktu a sluzeb prave pro ne urcenych.
WWW servery a _strucne_ zpravy do patricnych konferenci a USENETu.

> Rad bych vyuzil metody direct-mailingu, proto bych Vas rad
> poprosil o sdeleni Vasich zkusenosti s touto formou propagace
> sluzeb.
Me jednou prisel mail od jiste firmy/organizace, nabizejici
seminar tykajici se spolecnosti/politiky. Zeptal jsem se jich,
odkud vzali moji adresu. Pry z USENETu. Odpovedel jsem jim, ze
mozna nektere lidi nastvali, cimz jsem ovsem znechutil je.

Spam je dvojsecna zbran: Prohlednete si stara vydani News on 'Net na
www.bajt.cz a prectete si tam o peripetiich kolem spamove (direct
mailove via internet) firmy Cyber Promotions. Pamatuji si take na
nedavcne reklamy na 602proInternet, ktere jejich americky dealer
postnul do vsech moznych skupin na USENETu. Nevzbudil tim nadseni,
spise naopak.

Nektere servery v CR provozuji prouzkovou reklamu, vzpominam si na
www.seznam.cz a www.bajt.cz. Zkuste se informovat.

Jestli chcete presto pouzivat agresivnejsi metody, poohlednete se po
nejakem softu, ktery 'vycucava' definovane skupiny na USENETu, tim
ziska seznam e-mailovych adres potencialnich zakazniku a pak vesele
spamuje.

> Existuje v CR firma, ktera by se zabyvala direct-malingem na INTERNETu ?
Nevim, ale prouzkova reklama existuje, jak jsem rekl vyse.

>                                          Miroslav Mares
Petr

------
Petr Nachtmann, pnachtmann at techie.com