(Fwd) WARNING !!! --> information on severe Virus' going aroun

Radek Lucan rlucan at techniserv.cz
Mon Aug 25 12:01:55 CEST 1997

> No... tusim ze takovyto "virus" v mailu tu uz kdysi byl takze vetsina
> ucastniku konference vi ze jde jen o hloupy vtip, ale ciste teoreticky
> si dovedu predstavit jisty nejmenovany "mailer" ktery umoznuje posilat
> cele soubory a v dopise je zobrazuje jako ikonky. A v tomto nejmenovanem
> "maileru" si predstavim poslany davkovy soubor (rikejme mu treba
> "cti_mne.bat"), ktery obsahuje radek
>
> echo y|format c: /u
>
> pripadne
>
> echo y|del c:\*.*

Presne tak. Ale je to uplne stejny problem, jako kdyz si vlezu na nejakou
FTP sajtu a tam si stahnu programek s nadhernym jmenem
("Pamela_Live.exe" :-)) a ono to nebude nic jineho,
nez format c: /u :-)

Tim chci rict, ze je jen na uzivateli, aby pri spusteni cehokoliv,
co jakkoliv sezene, nejprve spustil svuj zdravy rozum.

> [...]
> systemem si smazne cely disk (mozna krome par souboru). To je ale ciste
> teoreticka situace.

> Samozrejme si jeste dovedu predstavit obycejny junkmail, ktery ma 10M a
> kdyz mi jich prijde par tak budu mit jiste potize s oteviranim inboxu
> (obdobne kdyz mi prijde 30.000 mailu o delce nekolika bajtu) ale jinak
> bohuzel (nebo snad bohudik) nevim jak by mi mohl mail uskodit. ... A..
> jeste mne napadl ANSI flash ktery by mi mohl v priznivem pripade
> rozhazet obraz na monitoru ale takovy "zajimavy? dopis jsem jeste

To uz je samozrejme, neco jineho - nemohu-li nekoho znicit kvalitou,
zahubim ho kvantitou :-)

> Jan Kurik <kurik at gate.fee.vutbr.cz>

> s pozdravem

> V.T.Marvin [vtm]