Talk vo Windows95

Jiri Sika sika at feld.cvut.cz
Thu Aug 28 09:06:21 CEST 1997

Ing.Darina Kaczova wrote:

> Dobry den!
>
> Zaujimalo by ma, ako sa da (a ci je to mozne) "talkovat" vo Windows
> 95, ktore su (Microsoft) klientom Novell-u 3.12. Predstavujem si to
> tak, ze vyzva zo vzdialeneho servera by sa zobrazila cez Winpopup a
> uzivatel by sa na zaklade tejto vyzvy "prepol" do nejakeho
> "talkovacieho" programu.
> Je to realne ?

Ja pouzivam program WinTalk a jsem s nim spokojen. Vyzva se ale
nezobrazi
ve Winpopupu, ale primo WinTalkem - ten tedy musi bezet stale. Umoznuje
krome klasickeho talkovani take nastaveni jako answering machine a
zaznamenavat prichozi zpravy jako zaznamnik.

--

                                   \/

              E-mail: sika at feld.cvut.cz

   http://amber.feld.cvut.cz/user/sika/default.htm