? Chyba v doruceni

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Mon Dec 1 10:58:29 CET 1997

>    Na mne to pusobi dojmen, ze v nekterych pripadech (nejen teto,
>ale i jinych konferenci) se tam zprava dostava diky zrdcadlum
>podruhe a prijemce ji odmita (s inzerci) pro duplicitu. Je to mozne?
>(pta se zacatecnik, aby si overil sve nazory)

Toto sice mozne je, ale tento pripad byl jiny.
Velky problem pri provozu konferenci zpusobuji ne zcela stastne
nastavene dorucovaci programy na strane prijemce. Zpravu o nedorucitelnosti
pak mohou posilat puvodnimu odesilateli dopisu, nikoliv spravci
konference. To byl tento pripad.
Jeste zabavnejsi situace je, kdyz zpravu o nedorucitelnosti je odesilana
zpet na distribucni adresu konference... Chytre listservery se nastesti
snazi i takovy pripad detekovat.

S pozdravem,
      Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at fel.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +420-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +420-2-298095
Praha 2, Czech Republic