Cenik fy Scat

Jan Kremer ezopa_op at traveller.cz
Wed Dec 3 08:32:10 CET 1997

----------
> Odesílatel: Postovni automat firmy SCAT s.r.o. <rozesilac at ipex.cz>
> Pøedmìt: Cenik
> Datum: 3. prosince 1997 0:48
>
> Toto je posta rozesilana automatem, obsahujici nabidky v oblasti vypocetni
> techniky. Nechcete-li ji dostavat, pouzijte prosim funkci Reply (staci prazdna
> zprava).
> Navod, jak se prihlasit ci ziskat jendorazove informace, obdrzite po zaslani
> E-mailu na adresu: rozesilac at scat.cz , kde v zahlavi do polozky
> Subject: napisete "help".
> Dalsi informace na http://www.scat.cz .
----------
Taky jste dostali tuto nehoraznost + 100 kB balastu primo do schranky ?
Vypada to, ze e-mail adresy uz zacinaji byt dosti dobrym kseftem. Zajimalo
by mne, kolik tech spaming automatu MRP na Invexu prodala. Kdyz mi
prijde nabidka na zasilani neceho s tim, ze mam zaslat souhlas se zasilanim
pokud ho chci, jsem ochoten to tolerovat, volba je na me. Ale poslat hned
cenik to je drzost. Jako odesilatel je v hlavicce : joni at zuzana.ipex.cz.
Pokud vam to taky prislo, poslete mu to zpatky nebo alespon rozhorceny
mail. Posilat neco na ten "rozesilac" je asi zbytecne. Robot to proste
smaze.

Jan Kremer
ezopa_op at traveller.cz
(MIME 8859-2, Quoted printable,  ISO nebo Windows)