DialUp v DOSu

Michal Kurka S0782 xkurka at dinf.fsv.cvut.cz
Wed Dec 10 16:09:20 CET 1997

>nevite nekdo nahodou o nejakem programu pro DOS, ktery by umoznoval
>pripojeni k internetu? Konkretne mi jde o to, abych se mohl dostat k poste
>z notebooku, na kterem nebezi Windows. Pripadne, jak potom nakonfigurovat
>treba lynx atd...  Diky

Existuje cely balik DOS-programku, ktere umoznuji pripojovani pres modem.
Videl jsem na to odkaz na 'www.seznam.cz' v sekci Internet. Pokud ne
zrovna tam, zkuste prohledat sekci Pocitace. Jinak pripojenim
na Inet pod DOS se take zabyva Sjednocena organizace nevidomych a
slabozrakych. Pokud ten balicek nenajdete na Seznamu, zkuste napsat
na sbernou adresu dotazu organizace (info at braillnet.cz).
	S pozdravem
		Michal Kurka