Gunzip?

Dobias Ladislav XDOBIASL at electra.felk.cvut.cz
Tue Dec 16 08:07:28 CET 1997

Dobry den.

> Mohl by mi nekdo poradit, jak rozbalit archiv s nazvem typu
> NAZEV.tar.gz  ?

> Na Siti jsem nalezl nekolik "unzipaku" pro Win i pro DOS, avsak ani
> jeden neprinesl kyzeny efekt. (StuffIt, Dostar, Gzip)
                                             ^^^  ^^^^
Zda se, ze jste byl jiz na spravne ceste, jen jste nedosel az k cili.

Chce to zkombinovat 2 programy: tar a gzip, napriklad takto:

gzip -d NAZEV.tar.gz
   -> vznikne NAZEV.tar (provede se dekomprese baliku)
tar xvf NAZEV.tar
   -> rozbali se archiv na jednotlive soubory

Pokud chcete rozbalit soubory i s dlouhymi nazvy, ktere vam DOSovy
tar nevytvori (zatim...mozna v pristich verzich ano), pouzijte na
soubor
   NAZEV.tar
program Winzip, ktery dokaze pracovat s archivy tar.

Snad vam to pomuze.

Zdravi
Lada Dobias