Soft (W95) pro BBS

Pavel Vachtl univers at comp.cz
Mon Dec 29 07:25:38 CET 1997

> Odesílatel: Matejka Jiri <Jiri.Matejka at tnet.cz>
> Prosim Vas doporucte mi nekdo nejaky soft ke konektu s BBS pro W95.
> Pokud mozno ztahnutelny z Inetu

Windows 95 maji v programech v kolonce Príslusenství
"HYPERTERMINAL", ktery jsem odzkousel na nekolika BBS
a bylo to solidni. (najdete snad pres tlacitko start)
Pokud mate W95 na CD (ja mam OSR2), pak si snad muzete
tento program pripadne doinstalovat z CD jako soucast Prislusenstvi.

S pozdravem
Pavel Vachtl (Zivel, Sisyfos, AmberZine) UNIVERSUM,
antikvariat odborne literatury (4000 titulu)
e-mail: univers at comp.cz,
  nebo: vachtl at scientist.com
telefon 02/302 48 60   Praha 6
www: http://www.universum.cz/