Soft (W95) pro BBS

honzaf honzaf at bajt.cz
Tue Dec 30 12:27:58 CET 1997

BBS pro W95.

> No hodne dobrej programek je Workgroupmanager WGMAN
ma jen par nevyhod a vyhodu snad zadnou :)
je vcelku imho pomaly
v .cz vim o 2 max 3 bbs ktere ho podporuji
je to co vim jen pro windows
zere to moc mista
v ceske verzi je to jen pro win16
imho velice neintuitivni ovladani
nekdy ma tendenci nechodit s winnt (nevim zda to jiz nebylo
vyreseno ale neco takeho jsem zaslechnul)
tez jsem zaslechnul neco o problemech s knihovnami
winsock.dll (wg umi zprostredkovavat pristup na inet)
mno to je tak zhruba vse co jsem napsal v 1. popudu :)
jinak pro windows95 vcelku z vlastni skusenosti doporucuji
qmodem pro pro win95 je to shareware od mustang software
(www.mustang.com)
honzaf
honzaf at bajt.cz