Namountovani UNIX disku

Alexandr Modry amod at hjcomp.cz
Wed Feb 12 09:21:46 CET 1997

> Vsem smajlikum dekuji za odpovedi k tematu "jak vytvorit noveho uzivatele na UNIXu"
> - povedlo se to, uzivatele si ted vytvorim, kdy chci.
>
> A ted pro zmenu neco jineho - potreboval bych k PC s W95 primountovat nejaky
> adresar na UNIXu (Solaris 2.4) tak, aby se mi na PC choval jako jeden z disku.
> Jde to ?
> A pokud ano - jak ?

Samozrejme to jde, potrebujete ale dalsi sitovou vrstvu do W95. Jako nejlepsi a vzhledem
k Solarisu, ktery pouzivate, je vyhodne pouziti produktu PCNFSpro 2.x od SunSoftu.
Podporuje sdileni unixovych disku, tiskaren, FTP,Telnet, a dalsi internetovske aplikace.
Mate-li zajem mohu poskytnout dalsi informace na modry at hjcomp.cz.

> Radomir Lucan

Alexandr Modry
H&J Computers spol. s r.o.