Cestina na webu

Tomas Trapl trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Thu Feb 27 17:42:43 CET 1997

Ted jsem si stahnul novy Netscape Comunicator 4.0b2 Profesional
a ten obsahuje HTML editor (skoro WYSIWYG) ktery umoznuje nastavit si
kodovani pro ukladani stranek.
Takze na obrazovce vidim vse v pohode cesky, na disku to lezi napr
v ISO 8859-2 nebo treba v Unicode. To same i s postou a konferencemi.
Ma i oznacovani stranek CHARSETem, ale tahle beta tam porad cpe
charset=Windows-1250 i kdyz to ulozim v ISO.
Pripadne jde dodefinovat si vlastni META tagy.
Pozor plna instalace ma okolo 30MB.