Verejne pristupny klient pro WWW ?

Frantisek Vondra Frantisek.Vondra at lf3.cuni.cz
Tue Feb 25 13:13:29 CET 1997

        Zdravicko,
nevite nekdo URL na verejne pristupneho klienta pro WWW ?
Zkousel jsem public.vslib.cz (login:www), ale to nefunguje,
chce to po mne jeste heslo. Drive fungoval jeste rucc.cuni.cz
(login:www), ale tomu uz je taky konec. Jinou moznost nez pri-
stup na WWW pomoci znakovych verejnych klientu zatim nemam.
Poradi mi nekdo, co mam delat ???

P.S. Mozna jsem uplne natvrdlej a delam neco spatne ... nevim

                                        Diky,   FANDYS

Frantisek Vondra, student 3.LF UK v Praze (I.rocnik)
e-mail:  Frantisek.Vondra at lf3.cuni.cz
momentalne bez vlastni homepage