Off topic - VAROVANI na SW posiIany dobirkou

Jan Kremer ezopa_op at traveller.cz
Mon Jan 20 09:24:26 CET 1997

Prisla nam do firmy dobirka za 372,- Kc, pani prebirajici postu zaplatila
(neni to tak velka castka) a pak se pidila po tom, kdo si to objednal.
Vysledek byl NIKDO. No a dostalo se mi to na stul, takze varuji ostatni :
Adresa je uvedena na firmu a bez konkretniho jmena (asi z nejake
databaze firem) a jako odesilatel je na obalce je razitko :

Roman Stepanek ("s" a "e" s hackem)
Software czech distribution
Serikova 446  ("s" a "r" s hackem)
468 01 Jablonec nad Nisou 8

DOBIRKA
-372,-
třistasedmdesatdva
c.b.u. 109647860/5100
NABIDKA prazdne zadavaci
verze pocitacoveho programu
pro registraci firem
Cena vcetne postovneho za 1 ks 372,-

Pravne je to nenapadnutelne, ono slovicko NABIDKA v razitku na obalce
zbavuje odesilatele odpovednosti, ze to je nevyzadane (neobjednane) zbozi.
Je to jasne oznacene jako nabidka, takze pokud to nechces,tak to neprebirej.
Ale chtejte po spolupracovnicich co chodi pro postu aby to cetly dopodrobna
a dokonce si v hlave prebraly co to vubec znamena, kdyz ten svetrik vedle
 v obchode je daleko zajimavejsi, ze  :-))
V obalce je disketa s databazi pod PC fandem, takze neco dodano bylo.
Vysledek - neni to podvodne jednani, ale zvlastni forma obchodni nabidky.

Zavolal jsem si na postu v Jablonci a tam mi rekli, ze nejsem prvni, kdo se
informuje, ale na uvedene adrese, ze se nikdo  toho jmena nevyskytuje a
o firme s uvedenym nazvem nikdo nic nevi ..... (jak si tedy vyzvedava penize
za dobirky, to uz mi odmitli sdelit, ze je to postovni tajemstvi ???).

Asi tedy toho chodi po vlastech ceskych vicero, takze kdo chce usetrit necele
4 stovky dejte si pozor a obalku neprebirejte a varujte sve "odpovedne" kolegyne.

P.S. Nekamenujte mne, ze to do teto konference nepatri. Myslim to dobre a
pokud nekomu ty penize usetrim, ucel byl splnen. Musime se holt sami
branit podvodnikum a jako podnikatelum.

     Jan Kremer
Email :  ezopa_op at traveller.cz