neviditelne pozadie

Dusan Sedlacik SEDLACIK at ELLI.ANET.CZ
Wed Jan 22 11:28:21 CET 1997

HI
Tezka rada, co vlastne myslite tim neviditelnym pozadim, Pokud budeme mluvit
o pozadi v "pruhlednem gifu" pro WWW stranky tak to umoznuje napriklad filtr
do Photoshopu ktery se jmenuje GIF89a. Pokud budeme mluvit o Corelu tak vymaskovat v obrazku pozadi dovoluje az Corel 6.
Definujte presne problem abychom Vam mohli lepe poradit.

Caues

D. Sedlacik
ŚEDLACIK at ELLI.ANET.CZ