GSM....Internet

Proxima Computers, LTD proxima at traveller.cz
Mon Jan 27 08:49:23 CET 1997

--
Proxima computers, LTD ---Czech Republic,  143 00  Praha 4, Modranska 11
-- -

Pro zajemce: doporucuji vrele :  WWW.mobil.cz, a konferenci mobilu a
bajtu, viz tato stranka.

zdravim Petr

e-mail:proxima at traveller.cz,http://www.cz-guide.cz/proxima,hotline:0603
412306
T(+42 2) 402 28 93, 0603 446980-2, 0603 412 888, T/FAX:(+42 2) 402 32 84