Tvorba HTML - Pomoc!

Jaroslav Sipek 2sipek at pol.upce.cz
Thu Jan 30 08:56:12 CET 1997

On Wed, 29 Jan 1997 mikulaso at inetnt.gymzl.hiedu.cz wrote:

> Mam problem s cestinou ve vytvereni html stranek, pouzivam Microsoft Front
> Page, ve kterem si sice muzu nastavit cesky font, ale kdyz pak soubor otevru
> v Exploreru, tak mi neukazuje hacky. To same dela i program na tvorbu html v
> Microsift Word.

V prve rade musite zjistit v jakem kodovani Microsoft Front Page text
uklada a potom si toto kodovani nastavit v Exploreru. V beta verzi
Exploreru se fonty nastavuji ve View - Options - Appearance - fonty
s priponou CE (myslim, ze se jedna o kodovani Win1250). V plne verzi
Exploreru se musi nastavit stredoevropsky font a pak kodovani (tusim,
ze jsou na vyber dve Win1250 a to druhe ted presne nevim).

			S pozdravem

				*       Jaroslav Sipek       *
				*    Univerzita Pardubice    *
				* e-mail: 2sipek at pol.upce.cz *